søndag, november 21, 2010

Sommer`n kom og sommer`n gikk

Jeg bladde litt tilbake i denne bloggen og kunne ikke unngå å registrere hvor fornøyd jeg var da jeg skrev:
"Her kommer sommer`n"
http://temte.blogspot.com/2010/04/her-kommer-sommer.html )
og postet dette bildet i aprilmåned:
Jeg er ikke helt sikker på hvor det ble av det midt i mellom og det var definitivt ikke en pekepinn på hvordan sommeren ble -og kalenderen insisterer på at det er november igjen, men her er et bilde fra i dag og omtrent samme sted:
Jeg er ikke i tvil om hvilken av de jeg foretrekker.
(Bildet er forøvrig tatt midt på "hoppkanten" av bakken jeg lærte å hoppe på ski (en av få vintergleder jeg kan komme på) i og med unnarenn ned der du ser så kan man jo si man hadde sitt eget private Holmenkollen selv om Besserudtjernet er noe større).
Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror overgangen til sletta er på ca.30 meter
(og det er lengre enn verdensrekorden til Olav Haugann var 100 år tidligere :-)  )

Ingen kommentarer: